Home is where your heart is

Att komma hem i lördagsnatt var underbart, även om det var djävulst kallt med minus 6 i jämförelse med 24 grader på Gran Canaria :) fina sms på bussen hem, fina telefonsamtal och bra musik i öronen, det gör att det är lättare att komma hem då man vet att man varit saknad!   Somnade världens godaste i min egna säng strax efter halv 5 på morgonen, gött!   Tvättade världens tvättbärg innan jag drog hem till en saknad storebror och hängde. :) catchade upp, fikade, så ska det låta och musik, toppen!   Det är något särskilt att prata med folk man inte träffat på ett tag och om saker och ting som har hänt.  
 
Idag är jag grymt seg trots extremt många timmas sömn, vaknade med huvudvärk. INTE OK! Har sluppit den i 1.5 vecka nu. Förstår inte varför den måste komma hela tiden.. 
Har iaf mailat både Zlatan och Mattias och fått reda på mer info om min c-uppsats då den inte är klar dessvärre. Men har gott om tid att fixa den innan nästa tillfälle verkar det som vilket känns otroligt skönt. Nu kan jag andas igen!   
 
Ikväll kommer Sanne och kollar på idrottsgalan tillsammans med mig och äter kycklingsallad, toppen! Var alldeles för längesen vi sågs nu.   Den här veckan är det dessutom vårinspark, så då blir det en hel del kåren och en hel del mys och häng med de finaste pedagogerna i världen. :) BIG LÖK!    
Våren 2013 ser väldigt lovande ut just nu och jag gillar det, väldigt mkt. Allt blir bättre än skithösten 2012.  
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0