Go tell it on the mountains

Somnade ganska tidigt igår ändå trots att jag varit ledig idag, skönt!  Spenderade en stor del av kvällen med att plugga och spela Candy Crush och sen ville Hiddy ha mat så fick slå upp portarna och mata henne lite, så gärna så! :p   Sköter tydligen en restaurang här på Dalvik med vissa som är mer stammisar än andra, restaurang Jonsson kanske? Kanske blir en vinnande koncept med mjölk till varenda rätt. ;) haha. 
 
Idag tog jag sovmorgon och sen har jag spenderat dagen med att plugga och ska fortsätta på den linjen en stund till innan jag avslutar kvällen med House innan jag släcker lampan.  Imorgon är det dax för föreläsning igen 8:30-11:30 och sen har jag planer på att städa min lägenhet.. var faktiskt ett tag sen så det behövs! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0