Welcome magic

En skön dag hemma i min ensamhet med serier, kursboken "Fursten" och bara vara själv utan ngr som helst tankar för fem öre!  Sanne ringde i eftermiddags med, gud vad jag saknar henne.. 
Har även hunnit se "Björnbröder" och Björnbröder 2" nu ikväll och fått gråta en skväll, otroligt fina filmer som alltid gör mig glad och känslosam, bra skit ibland! :)  Sen ringde Magnus och ville prata en stund och en halvtimme försvinner väldigt fort, är så otroligt glad för att vi hittat tillbaka till varandra igen, han kommer snart och hälsar på mig igen. Fina grejer!  Vi är så otroligt lika han och jag med all skit som händer oss hela tiden och han är nog den största olycksfågeln jag vet, man han ser ljust på framtiden och det är huvudsaken.  
 
I helgen andas jag manuellt istället för på rutin, lite ovanlig känsla men så det är.  Ibland behövas man det också för att veta att man lever och för att få perspektiv på saker! 
 
Nu ska jag läsa en stund innan jag släcker lampan, mysigt avslut på en bra fredag. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0