We are free

Hockey igår kväll, HV förlorade dessvärremed 2-3 mot Frölunda. Men det går inte bara spela hockey en period och tro att man ska vinna dessvärre. Kunde inte sova inatt, låg i ngnstans dvala mellan att vara vaken och sova hela natten, inte kul! Är därför rejält seg i både kropp och huvud idag, dock höjdes mitt humör när jag kom till skolan och fick skratta lite med Robert och Rasmus på föreläsningen om europas medeltid :) att dessutom veta att hemtentan byts ut mot en salstenta istället gjorde min dag! Då behöver jag inte stressa vilket känns fantastiskt skönt, då hinner jag med att läsa andra saker såsom Dracula och fixa med annat. Gött!
Att dessutom få se klipp från Gladiator och Arn var himla välkommet, lyx :) gillar redan vår nya föreläsare då han tydligen är väldigt förtjust i film, sweet.

VOC har även hunnits med idag och hur det gick har jag ingenaning om, förhoppningsvis bra men känns som att orddelen var väldigt svår. Kul att träffa Camilla och Jonathan en stund dock, var ett tag sen.

Nu är jag äntligen hemma igen och jag är extremt seg i hela kroppen, kurar in mig i min one-piece och tänker stanna i den hela kvällen med film och bok. Förhoppningsvis somnar jag tidigt ikväll!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0