Var beredd

Bojkottade hela min dag mer eller mindre, var alldeles för trött för att göra ngt nyttigt egentligen. Måmå ringde så pratade lite med henne en stund om nästa helg då jag åker hem en kort sväng för revy.  Sen kom Rasmus väldigt spontant hem till mig och och bara var, pratade och kollade på "Så ska det låta med mig", fint det! :) Skratt åt dialekter, det är ngt särskilt med dialekter alltså, fattar inte det! 
Nu är jag ensam igen och har planer på att läsa ut min bok innan sängdags, känner mig lite seg men långt ifrån trött tyvärr.  Ska försöka gå upp tidigt imorgon och plugga det jag behöver och lite till, effektiv tid jajamen!  Ingen skola förrän tisdag med föreläsning + seminarie.  
 
Nehe, läsa var det ja. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0