Sup dig i form

Fin fredagskväll med kära Barso :) prat om gamla minnen med GG, konfan och högstadiet. Sen gick vi på bio och såg filmen Ego, gillar att vi alltid lyckas pricka in bra filmer! Körde sen hem henne och sjöng i högan sky med en massa bra musik påväg tillbaka till Växjö. Älskar att köra bil själv, särskilt på kvällen då man verkligen kan sjunga högt som fan, få igång rösten på riktigt och njuta i lugnet av det :)

Igår träffade jag släkten med den årliga hovmantorpsrevyn och middag. Alltid lika trevligt att träffa den lite mer avsides sidan av släkten. Hovmantorpsrevyn var bra som vanligt; Julia strålade och var lika vacker som alltid och fina nallebjörnen var fin i kostym och hade ett par roller som jag aldrig trodde jag skulle få se honom i, älskar att han var Pontare! :) världens längsta kram med Emil efter och vi har mkt att prata om vid nästa telefonsamtal, " jasså ska vi prata om det?" och leendet som uppstår när han förstår och att han ler tillbaka när han inser att han har rätt. Finaste :) han känner mig så väl.

Fika och mello sen med släkten innan jag tog bilen hem med hög musik.
Påväg hem till Jönnet nu vilket känns skönt, det blev en kort visit i Växjö men det var meningen. Hade dock mer än gärna spenderat ett par timmar på riktigt med Emil men det får bli nästa gång istället när vi både har mer tid. ( vart tar all tid vägen?) han är en av de få anledningarna till att jag saknar Växjö emellanåt. Hemma vid halv 1 och det känns gött att vara hemma så tidigt och bara ta det lugnt. Om jag haft Jönköpings abstinens? Lite grann :) vanor är svåra att bryta.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0