Say you give in to the moment

Hade en eftermiddag från helvetet igår rent ut sagt, ibland rubbas man av saker som man inte räknat med pga av att man ringer ett litet samtal, jäkla försäkringskassa, vilka människor det finns!  Ibland glömmer jag dock att det finns fina människor i världen också och som man kan prata med och försöker göra en glad igen; tack gode gud för mina älskade föräldrar och mina fina grabbar Rasmus och Robert, vilka klippor som alltid finns där, får mig att skratta och som jag alltid kan prata med!
 
Tog mig även en promenad i snöyran och sjöng också för full hals i min lägenhet för att lugna ner mig, ibland funkar det också!  Senare på kvällen ringde saknade Johanna, jag älskar faktumet att vi resonerar så lika och att trots att vi inte hörts på evigheter så är allt precis som förr, kanon :) 
 
Somnade tidigt vid strax innan 12, otroligt skönt! 11 timmars sömn inatt känns precis lagom inför en lång dag med plugg, bowling och kåren. Toppen!   Hoppas att den här dagen blir bättre än gårdagen, känns som att den här dagen har börjat bra iaf. :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0