Ödets nyck

Var extremt trött igår kväll men kunde inte sova.. blir idiot.  Trots det har jag hittills haft en bra dag med en massa skratt och en go känsla i kroppen, gillar :) Föreläsningen vet jag inte vad det var riktigt men ngt förmodligen, fick se klipp från Arn iaf, Joakim Nätterqvist med pilbåge säger jag bara, RAAAWR!  
 
Blev påmind idag om hur ödet kan spela in, jag tror på ödet emellanåt och det är ganska intressant hur saker och ting blir som dem blir. Förmodligen för att det är meningen att det ska bli på ett visst sätt. Påmindes idag om att det var ödets nyck som fick mig att bli nolla i "Änglar och Demoner" under insparken 2010, jag stod egentligen inte med på ngn lista, istället gick jag dit jag trodde att jag skulle och hamnade där mer eller mindre av en slump. Tänk om jag gått ngnannanstans, eller om jag faktiskt hade stått med på listan med i ett helt annat insparkslag, vad hade varit annorlunda då? Hade jag fortfarande känt de människorna jag känner idag? Eller hade jag känt andra? Eller kanske t.om både och?  Lite halvkul grej att tänka på och jag blev påmind om hur det ibland blir som det blir och hur otroligt bra det kan bli, ibland är det meningen att man ska vara på ett visst ställe vid ett visst tillfälle för att vara med om vissa saker. :) 
 
Det blir att plugga i eftermiddag innan jag träffar Hiddy ikväll och myser lite! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0