Jag kan dig ut- och innantill

Åkte med Robert till skolan igår och pluggade, lyckades läsa ett kapitel och fixa med det. Skönt! :) Lite skönt att ta en paus och prata emellanåt också.  
Sen blev det kebabtallrik med Hiddy, Robert och Sofia. Trevlans! 
Hem och slänga sig i sängen, samtal med Sanne som vi båda behövde. Läste ut min bok igår också och sen hade jag svårt att sova, surprise? Nee.. hatar att man är så pass trött att man får ont i hela kroppen men ändå inte kan sova. :/ 
Föreläsning 8:30-11.30 idag med filmklipp från b.la Robin Hood, totaldiggar våran föreläsare som visar massa klipp från otroligt bra historiska filmer! :) big lök!  Sen lunch med konstiga diskussioner om att allt är tävling och att den som har snyggast gravsten vinner.. herregud. Jag säger då det.  Seminarium i 2 timmar om våran relation till historiaämnet och hur historia hänger ihop och varför det är så viktigt.  Vet inte direkt om det gav speciellt mkt, tyckte mest att det var flummigt även om det var lite halvintressant att lyssna på de andra. 
 
Blir att läsa Dracula en stund idag. Tack och lov är inte föreläsningen förrän 13 imorgon, eftermiddagar (y) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0