Jag blev fångad i ett mörker jag såg inget ljus

Min ensamkväll blev bojkottad ( som vanligt, men jag har så otroligt svårt att säga nej och det är roligare att vara två en ensam) och spenderades istället ett par meter bort med Rasmus med egengjorda köttbullar och stuvade makaroner, mat för kungligheter!  Rasmus köttbullar är väääldigt goda. :)  sen blev det som vanligt en massa prat, så ska det låta och sen slökolla på "Valentines Day", jag kollade ju egentligen på alla snygga män och Taylor Lautner. :p   
 
Somnade vid 1 vilket var väldigt väldigt skönt! 
Idag har jag sett en film, planerat mitt plugg och tvättat. Ska fortsätta dagen med att plugga i olika former, har varit alldeles för lite av den varan den senaste tiden dessvärre..     imorgon blir det föreläsning 8:30-12:00 och sen ska jag förbi biblioteket och lämna tillbaka en bok, hälsa på försäkringskassan och skriva på ny månad på hj-kortet. Ärendenas dag! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0