Jag är en apa som liknar dig

En helt fantastisk kväll igår med finaste Robert; arnfilmerna, godis, massa skratt, charader och minspel till max! Det var precis en sån kväll jag har saknat de senaste veckorna när vi inte har umgåtts så mkt; en kväll med bara en massa massa skratt och ingen seriöshet ngnstans. :) Robert får mig att må så otroligt bra och vrida mig av skratt, och det var precis vad jag behövde! Fina fina vän <3 
 
Jag somnade vid 4 efter en magisk kväll som gjorde mig otroligt glad, lättad och lugn. Tack gode gud!
Vaknade ur en mardröm om sprutor för lite drygt en timme sen, how fun. 
Nu väntar mat och sen blir det serier och plugg på schemat idag, låter himla skönt och bra tycker jag. :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0