I've been here for sure, one too many times before

Dagen igår stavades föreläsning och plugg.. såg historia klipp med Dick Harrisson på kvällen om medeltiden, riktigt intressant faktiskt och han är intressant att lyssna på då han blir så exalterad av det han berättar. :p Somnade som en sten sen, jag gillar faktumet att jag har fått sovrutiner den här veckan. Somnar innan klockan är halv 12 och får mina 8 timmar vilket gör att jag är pigg hela dagen fram till 7-8 i princip, hur bra? :)  
 
Seminarium idag på morgonen, tror det gick bra. Han tyckte det jag sa iaf och det är ju alltid positivt. Gillar våran studiegrupp, den är seriös och folk har kloka tankar.  Varit på banken idag också då det ev ska inköpas en ny dator imorgon, peppar peppar ta i trä! Är i behov av det + en ny extern hårddisk. Finner det roande att klockan inte ens är 11 och att jag hunnit med en hel dag idag redan och att jag har en massa timmar på mig att plugga, big lök! 
Resten av dagen blir till att plugga inför tentan imorgon, jag hoppas verkligen att tentan går vägen imorgon, vore hemskt att få den efter sig just nu känner jag med tanke på så mkt annat och 4 salstentor på 1-30 kurs. 
 
Nu ska jag äta en tidig lunch innan plugget och hoppas att motivationen infinner sig. 
 
PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0