It's all because of you

Plugg med Robert i 5 timmar om allt som kan tänkas komma på tentan på fredag, effektiv tid! Sen belönade vi oss med kebab på Evergreen, gott :)  Go känsla att vara på HLK samma dag som jag började 2.5 år tidigare, det fanns med i mina tankar till och från under dagen, jag och datum.. jag säger då det!   Avslutade kvällen med ett kort besök av Hiddy, saknar våra spontana häng och pratstunder! Idag var det skolbesök då jag träffade världens mysigaste lärare, himla trevlig :) sen skolan för lunch och lite plugg med Rasmus, vi verkar ha koll på europeisk medeltid iaf och renässansen, svensk medeltid vetefan dock..
Nu är jag riktigt trött efter att ha betalat alla räkningar så tror kroppen behöver lite mat, lite sofftid och lite mer svensk medeltid vare sig jag vill eller ej!
Föreläsningar och plugg resten av veckan, helvetesveckan har börjat och den slutar inte förrän tentan är gjort på fredagförmiddag.. men bara hålla humöret uppe, colakonsumtionen kommer vara hög :/

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0