I'd never lie to you and that's a fact

Började i sista delen i "Fifty shades" igår innan jag drog hem till storebror för Fajitas :) jag störtgillar att man kan blanda seriösa samtal med en otrolig massa humor med att prata sjukdomar, citat och matlagningshumor. Fint det! Halv 5 imorse gick jag där ifrån väldigt trött, och somnade sen direkt när jag kom hem. Fint!

Det är lustigt hur snabbt vissa saker kan förändras, hur man skiftar perspektiv, prioritering och tillit. Jag är alltid ärlig, på gott och ont, och det är upplyftande när folk är det tillbaka vilket är alldeles för sällan faktiskt. Ärlighet och uppriktighet varar längst, att undanhålla saker eller ljuga straffar sig!

Sitter på bussen hem till Växjö över helgen, som vanligt har jag lite ångest för att lämna Jönköping. Men det är lugnare att lämna det nu än vad det var våren och hösten 2012. Det är lustigt att jag alltid ska ha problem med att åka till växjö av den ena eller andra anledningen, men ser framemot att krama på min mamma faktiskt och årets revy imorgon då jag får krama lite på min favvofilm 93:à och fina Laliga-Julia :) och äta god mat med släkten och krama och prata historia med min måfa! Undrar om jag för höra historien om ängen och stenmuren år år igen ;) haha. Måfa <3

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0