I will love you until you lern to love yourself

Mysig kväll igår med Robert, Pohl och Disa med melodifestivalen, junio-jepordy och en massa skratt, fina vänner :) de drog vid strax innan två och jag stannade kvar och pratade en stund med Robert om sjuka grejer. Rätt längesen det bara var jag och Robert som umgicks och bara pratade, har saknat det väldigt mkt! 
Fick ett lite småroligt telefonsamtal också mitt i natten som gjorde mig ganska rejält glad, gillar när folk tänker på en :)  spenderade sen en del av natten på fbchatten med samma människa. Bra grej! 
Halv 6 blev jag äntligen trött och kunde sova, hatar mina nattrutiner just nu.  
 
Idag ska jag plugga trots att jag är trött från helvetet. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0