I feel good

Magisk dag igår! Föreläsning 8:30-11.30 med en alldeles för trött Sara, cola fick tas till vilket ledde till att jag mer eller mindre var hög/hade sockerdippar pga cola heeeela dagen. :p   jag blev så flummig att jag skrattade åt att man kan göra ljud när man blåser i en petflaska.. jaa, nivån var hög!   Efter föreläsningen så blev det lunch med Rasmus och Robert och sen häng med Robert och Lasse innan nästa föreläsning vid 13-14:30. Sen skulle det pluggas med Rasmus och Robert men det blev en massa massa flum istället vilket fick mig att skratta tills jag inte visste vad jag hette, men kan faktiskt lära sig historia med hjälp av "Hänga gubbe" också ;) haha. Endorfiner så det räcker och blir över!   Sen mötte jag och Robert upp Sanne, Mia, Disa, Pohl, Henke och Linus, dax för fadderinformation och att anmäla intresse till att vara fadder till hösten, får se hur det blir med det. :) 
Gillar dock Rasmus kommentar när jag skrev mamma som närmast anhörig; " Jag trodde jag var din närmaste anhörig", humor!  Och sen Pohls kommentar; " Jag skrev på pappret att jag ville vara med dig"  " Men det vill du ju jämt"   OH SNAP! ;) 
 
Efter informationen handlade jag och Robert lite mat och sen hade vi ett saknat tisdagshäng :) Saknat våra tisdagshäng, det blev en vana att ha dem och plötsligt försvann dem..  men vi hade trevligt igårkväll iaf med mat, gapskratt åt lokaltv och sen 1.5 film, Illusionisten sög så vi kollade på Choose istället. En psykologisk film om att valen vi gör får konsekvenser, undrar hur man själv hade valt i såna situationer. Hade man behållt fingrarna eller hörseln t.ex?   Somnade gott i min säng vid halv 2 helt utmattad av en lång dag med dålig sömn, skönt! 
 
Sovit ut så det räcker och blir över idag, bestämt när en fördjupningsuppgift ska göras, äntligen!  Idag väntar plugg och sen ikväll bojkottar jag kåren och priorieterar tid med storebror istället då vi ej hängt på typ 1.5 vecka, skandal! 
Idag känns myshäng bättre än alkohol och kåren :)  Nu ska jag sjunga i duschen! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0