I can be the one to make you feel that way

Läste ut sista delen i "Fifty Shades" igår, gillade inte slutet.. och jag vet egentligen inte vad jag tycker om serien heller om jag ska vara ärlig. 
Såg sen två filmer efter Melodifestivalen och sen såg jag halva Hungerspelen också, fortfarande lika bra! :) 
 
Idag vaknade jag och hade en bestämd känsla av att det var ngt särskilt med den här dagen och den 24. Och det är det, idag är det exakt 2.5 år sen sen jag satte min fot på HLK för första gången, 2.5 år sen insparken 2010 började, 2.5 år sen jag började viga mitt liv åt att bli den personen jag alltid velat vara, 2.5 år sen jag träffade människorna som skulle bli det viktigaste i mitt liv.  Lite svindlande tanke att det gått så lång tid och att det hänt så otroligt mkt med mig som person och med andra runt omkring mig de senaste 2.5 åren. Vi har utvecklats både tillsammans och individuellt... mäktigt! 
 
Idag är tanken att jag ska plugga i skolan med Lasse och Robert, det vill säga om Lasse kan svara ngngång. :p 
Det blir en tidig dag imorgon med skolbesök och sen en massa massa plugg till sent på eftermiddagen. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0