Heaven is a place on earth

Fin kväll med Rasmus igår med fajitas, choklad, Grown Ups, skratt och gamla bilder. :) ibland har jag det lite för bra. Sen kom Robert en stund också efter att han varit på kåren, då blev det flum ggr tusen med en massa skratt och gnabbande, finaste grabbar!  Vad skulle jag göra utan dem? :)
 
Halv 5 imorse blev jag ensam och läste en timme då jag inte var det minsta trött efter all cola. Halv 6 slocknade jag äntligen så idag är jag ganska död och håller på att tvätta förtillfället, ska läsa om romarriket därefter. 
Imorgon blir det plugg i skolan inför en uppgift kl 11 och sen på kvällen hänger jag med Jönköpings 3 finaste människor! :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0