Fake it until you make it

Plugg i skolan med Robert och Lasse igår med diskussioner om medeltiden, bra skit!  Sen stressa hem för mat och iordningfix innan lite chill hos Jocke, sen bowling med ett gött gäng människor :) Som vanligt var rännan med mig medans andra briljerade stort! jisses.. hur kan folk lära sig att få klotet dit det ska? :p 
drog med brudarna till donken som sällskap och sen blev det kåren, nykter kväll för min del dock. Säkrast så med tanke på att jag inte alls är på humör för alkohol.  Det är synd att det är så himla lätt att fejka, det är otroligt lätt att inför vissa människor låtsas vara glad, låtsas ha kul och låtsas vara på humör. Även om jag inte vill eftersom jag hatar att vara falsk, men ibland måste man även om man inte vill för att det är bäst och lättast så.. 
 
Bra kväll på kåren stundtals iaf med vissa saker som saveade kvällen rejält, Simon är världens klippa som alltid!  2 buggar hanns med under kvällen och en jäkla massa vatten, Hiddy tvingade mig mer eller mindre att äta en pommestallrik ( min mat är just nu jäkligt rubbad, folk tvingas hålla koll på mig igen) och blev sur på alla som snodde pommes från mig. :p   Robin är så satans rolig när han är full med, skuttar fram och kramar en och verkligen håller fast i en, haha fina brors bror! 
 
Saker läggs just nu på hög, folk runt omkring mig som inte mår bra och jag som heller inte är speciellt happy just nu av olika anledningar och jag antar att det just nu är jag som kommer att behöva människor runt mig, ngn att prata med och folk som tar lite hand om mig vad gäller både tankar och mat. TACK GODE GUD så har jag människor som kan och är villiga att hjälpa mig med både; mina otroligt fina grannar, ni är bäst <3 
 
Idag ska jag städa, laga köttfärssås, plugga och senare ikväll har jag och min kära favoritpojk en romantisk dejt som de turturduvor och förälskade par vi är. Historisk film står på schemat, hur bra!?  Otroligt bra :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0