Vattenfall hur mår du?

Fin eftermiddag hos moster med mat och te! Jag hade sjukt ont i nacken så moster masserade och mamma knäckte ryggen, min gamla skada var dum mot mig..    Jag vilade hela kvällen med boken "Askungar" och sen åt jag sallad till middag och såg Sällskapsresan :) jag läste ut min bok som var sjukt bra och somnade gott sen, jag somnar äntligen! 

Idag har jag varit ensam heeeela dagen, så otroligt skönt att få vara själv och tycka att det är skönt. Saknat att vara själv även om jag trivs med sällskap i både Jönköping och här i Växjö. Jag har skrivit ifatt i min dagbok och sen åkte vi till moster och har ätit pastagratäng. Gott! Nu kollar vi grabbar (jag, Seth och Olle) Växjö-Örebro, mamma och Åse har Traderavaka på övervåningen. Kommentatorn är kass och slänger intelligenta kommentarer som: " det är halt på isen", "spelarna ser trötta ut när de byter" osv. Bra kväll iaf och min nacke är mycket bättre vilket är bra eftersom jag kör ikväll. Fördelen med att vara student och ha körkort är att su oftast är trött på alkohol och vill köra bil när du är hemma så mamma och Olle kan dricka för en gångsskull! 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0