Tryggheten själv

Rasmus kom tillbaka senare på kvällen igår och då åt vi tacos och tog det bara lugnt resten av kvällen och mest hade sällskap av varandra, vi slapp att vara ensamma vilket var skönt!  Vid 1 blev jag plötsligt väldigt trött och förberedde mig för att sova och han valde att stanna och plötsligt letades en tandborste fram, två kuddar och ett riktigt täcke för en gångsskull. Det var la på tiden iochförsig!  Det är då man inser att det ligger en liten sanning i att han verkligen är min deltidssambo. 
 
Vi somnade som två stockar och sov förbannat gott, vi vaknade en aning försent med tanke på saker som skulle göras men det gick vara. Vi fick sömn och det var huvudsaken! Det är så otroligt skönt och tryggt att slippa sova ensam, underbart!  Vi pluggade uppsats en vända efter frukost innan han för första gången på 2 dagar gick hem till sig. Jag har sedan dess pluggat mer b-uppsats och gör det fortfarande. 11 dagar kvar till inlämning och det känns förvånat värt bra, varför gör det det? Bra fråga. Men det är skönt att det känns bra. Imorgon blir det ännu mer ryck med b-uppsatsen precis som alla dagar denna veckan. Jag gillar det ändå! Allt löser sig :)  
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0