Sweet dreams are made of this

Födelsedagsfirandet i lördags var mysigt, Ludde var hemma och Alfie var besök och Julia och jag hade en lång pratstund, trevligt! :) Fick lite presentkort och bra och ha grejer samt en skrivare i tidig födelsedagspresent, awesome :) Kvällen var lugn sen och jag hade svårt att sova igen så fick bli soffan. 
Igår körde jag tillbaka till Jönköping, lämnade alla 2000 grejer och drog och storhandlade på Willys. Skönt att ha det gjort! :)  det tog sen 1.5 timme efter att mamma och Olle hade åkt att packa upp alla grejer.. jisses!  Jag hade sen ett långt och trevligt telefonsamtal med Robert om allt och ingenting och julen i stort, fint det :) 
 
På kvällen fick jag sällskap av Rasmus med prat om allt som hänt under veckan och allting annat. Gillar såna samtal! Vi åt mat, såg "Så ska det låta" och "Johan Glans- World tour of Skandinavien". sjukt bra! Youtube intogs sen med så mkt random grejer och klassiker såklart.  Vid halv 3 blev jag ensam och kan ni tänka er? Jag har sovit hela natten!  Har bara vaknat 2 ggr OCH jag somnade snabbt. Lyckan är total! Frågan är vad som gjorde det: den långa dagen, långa bilkörningen, allt flängande, Rasmus, mitt eget hem och säng eller mitt nya kvällste?  Kanske en kombo av allt?  Förbannat skönt att sova iaf!   
 
Därför har jag inte varit vaken särskilt länge utan bara fått i mig frukost och försökt vakna till, idag skrivs det absolut sista på b-uppsatsen innan den slutgiltliga versionen skickas in. Och det ska bli förbannat skönt att få det överstökat! Sen är man ledig ett tag till fram till den 13 januari, löve it!   Imorgon är det nyår och det firas hemma hos Jocke med Robert, Linus, Mia och ett par människor till, det blir awesome! :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0