Sometimes it hurts instead

Ibland gör det jävligt ont och ibland gör man saker mer för andras skull än sin egen. Ibland är även de bästa människorna påshuvuden fast de inte vet om det och ibland sårar även de mest simbla sakerna. Eller så är det bara jag som är alldeles för känslig, svartsjuk och tar åt mig och såras av helt fel saker.. 

Jag älskar dig, så mycket att det ibland gör ont i hela kroppen <3! Trots det vill jag ibland ha ngn annan mest för att du ska få veta hur det känns ibland och då känner jag mig som en dålig människa och som en dålig kompis. 

Med risk för att vara dramatisk; nu ska jag gråta en stund och sen förhoppningsvis somna, trots att jag är ensam inatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0