Sista biten

Efter att ha tagit det lugnt ett par timmar med diskussioner om musikhjälpen så fick jag ett ryck och skrev ett par timmar och vi checkade ut först vid 7imorse. Idag har vi ätit tacos och sett 2 av 3 filmer till resultatet. Vi har nu exakt ett dygn kvar så sista biten! Jag öppnade precis en redbull och ska fortsätta skriva resultat, jag är inte alls med i huvudet så det kan bli intressant. Jag kommer somna som en stock efter att uppsatsen är inlämnad men på något vis så är det ändå kul att skriva den, dygna med musikhjälpen i bakgrunden och sin bästa vän som sällskap och hans mössa på huvudet. Livet rullar! 
Mindre kul att man fick ett livstecken för första gången på 4 månader dock när man tror att folk fattar vinken och att man brytit totalt, varför inte låta mig vara bara? Irritationen blev stark.. 
 
Skriva var det ja, med redbull, cola, musikhjälpen och Rasmus :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0