Så låt mig få bära dig när du är svag

Jag somnade gott med en nalle och en picatchu bredvid mig, mysigt! Kvällen igår var grym med random samtal, alkohol, en Disa och Sara som strålade och som jag kramade om flera ggr om, en ligg-Lukas som gjorde Simbatecknet i pannan på en hela kvällen, tusen kramar med honom och sitta i hans knä och plötsligt hamnade jag på dubbeltoan med hälften av tjejerna i Pedsex, hur hamnade jag där!?  Massa dans hans med också och det var en bra avslutning på terminen :)  
 
Idag har jag sovit och sen kom Rasmus, vi har käkat pizza och haft en lugn eftermiddag i min soffa. Perfekt!  Han flyttar in hos mig de närmaste dagarna för att vi ska skriva b-uppsats, hårda bud men det ska gå!  Men jag klagar inte :)    Nu ska vi båda läsa en stund tror jag, vi har kommit in i ett flow båda två när det gäller skönlitteratur och det är grymt, göra egna saker samtidigt som man har sällskap måste vara bland det bästa. När man kommit dit, DÅ har man en bra relation :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0