Pushing people in is fun aswell

Spenderande heeeela lördagen med bilen "Nyckeln", sjukt bra och har fortfarande hälften kvar! :) sjukt skönt att vara ensam en lördag, det var inte igår. somnade gott vid 4 och vaknade glad igår. Jag fick sen en Rasmus på besök i värdshuset med mat, A very Potter musical, Meet the spartans och På spåret :) myys! Han blev kvar här över natten, no surprise there. Vid 4 tiden somnade vi, eller snarare han på 5 röda. 

Idag har vi sovit och ätit frukost och jag diskade all helvetesdisk, jag ska nu läsa innan mat. Ikväll myser jag med Robert med Once upon a time, Paradise Hotel och betta vilka som ska söka/komma med i Pedsex då det är antagning ikväll! Spännande :)  alltid lika kul att träffa Rasmus dagen efter och att han ska försöka hålla sig innan det blir officiellt vilka som kommit med då de inte får säga ngt förrän rätt tillfälle. Och jag som ska spendera heela dagen med honom med B-uppsatsen imorgon, intervju i Gränna och sen skriva i skolan/hemma! Kan bli intressant :p 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0