Och där kom det..

B-uppsatsen första breakdown kom från ingenstans och vem fick det? Jo självklart var det jag!  
Med en darrande röst, nära till gråt och ångesten och paniken som sprider sig över en uppsats som egentligen går bra men som jag helst vill slippa just nu..Jag är så förbannat trött på den och känner mig ganska mentalt trött och dysfunktionell då vi slitit hårt med den..  Men med en re-charge, ett par kuddar, ett stängt dokument och göra något annat en stund och kanske framförallt: en Rasmus som lyssnar, peppar, vägrar låta mig fortsätta och som klappar på mig så känner jag mig lugnare.  Jag skiter i uppsatsen en stund, dricker cola och gör något roligare.   Hälsa är viktigare än en jäkla uppsats, och allt löser sig som en klok människa alltid säger :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0