Nej jag är inte gay. Bara med dig, är det helt ok

Jag kunde inte sova igår trots den totala tröttheten,, så irriterande. Men det gjorde att jag läste ut min bok och grät en skvätt på slutet. Bra bok och bra slut på en serie!  
Jag sov länge idag och har diskat, rensat min kyl på gammal mat och bara njutit av lugnet. Idag är det faktiskt jäkligt skönt att vara ensam efter en sån lång och intensiv helg.  
 
Jag skriver lite på årets sista inlämning för tillfället så att jag kan vara ledig på riktigt efter att veckan är slut. Om en stund ska jag och Robert på promenad och rasta varandra, jag behöver frisk luft och röra på mig efter helgen :) och träffa Robert såklart, var ett par dagar sen! 
 
PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0