När mörker och kyla ligger kring vårt hus

Robert och jag hade mysigt när vi hängde igår och efter lite bokläsning efter han gått hem så somnade jag! Intervju i Gränna idag till b-uppsatsen, den sista. Skönt att ha allt det färdigt och jag gillade skolan :) Sen har jag köpt nytt knäskydd och slagit in alla julklappar och gett bort årets första julklapp till mr, Söder, han blev glad iaf!  Nu ska jag transkribera dagens intervju och sen får vi se vad som händer, äta mat ska jag och Rasmus göra sen iaf (Y)  Bokat biljetter hem idag också, 23 december anländer jag i Växjö och det är med delade känslor men jag har faktiskt haft lite hemlängtan den senaste veckan, och jag har ju inte varit i Växjö alls i höst så det kanske är dax nu. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0