När lyx blir vardag

Jag har det en aning för bra just nu. Lyxen i att ha sovsällskap börjar bli en vana för att vi båda ska kunna sova. Jag somnade som världens prinsessa igår efter en kebabtallrik, B-uppsatsplugg och spelande med Rasmus! Att lyssna på ngn annan som andas och snarkar har en sövande effekt helt klart. Tydligen somnade jag först på 10 minuter när vi sagt godnatt och började snarka, komplimang till honom dock för enda gången jag snarkar är när jag är trygg och sover djupt! 

Vi har inte riktigt börjat vår dag ännu, vi ska plugga färdigt vissa saker och skicka in dem till handledaren nu i eftermiddag. Sen tänker jag ta ledigt resten av dagen för det är jag värd :) 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0