Jag kommer hem igen till jul

Jag blev ensam vid 10-tiden och då tog jag en dusch och sen läste jag halva natten för min bok var alldeles för spännande, det är så lätt att fastna i böcker!  

Idag tog jag tåget till Växjö efter godaste lunchen, matlåda är bäst! Jag fick mat hos mamma och skrattade med henne och Olle innan moster och Seth dundrade in, julrea väntade! Nu är jag hos moster och har ätit bullens till middag, druckit te och pratat hockey med Olle och Seth :) mys!  Jag är äckligt trött just nu och hoppas att jag ska kunna somna inatt så jag orkar med årets längsta dag imorgon.  Jag äter frukost kl 9 imorgon hos pappa och träffar honom för första gången sen förra julen, längtar efter honom och det kommer bli så mysigt! :) 

PUSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0