Jag har nått jag burit i min ensamhet

Hade ett magiskt möte med syon igår, min utbildning blir förlängd med ett halvår pga förra hösten, men det var den bästa nyheten jag kunde få! Det innebär att jag är kvar i Jönköping och på HLK garanterat längre, så awesome! Ett halvår till med plugg, vänner och kåren :) lycka! 

Förfest hos Robin igår med insparksfolk och vänner. Öl, vin, raggningsrepliken; "vill du följa med hem och tänja stjärngossestrutar?", diskussion om hur man tänjer stjärngossestrutar och snurra flaskan med pussar till höger och vänster :) pedagoger <3 dock har folk taskig tajming med en viss person varje gång, den här gången var det mamma som ringde en aning eller två olägligt, heja! 

En grym tomtevaka med en Martin som glänste, en komiker med grymma punchlines och en massa massa skratt! Ett kåren med en Sanne som strålade och var lycklig och som vänder sig till mig och ser att jag är lyckligare än vad jag varit det senaste året. Det gör mig glad att hon ser det för att jag är lycklig för första gången på ett år, så underbart! 
En av de bästa kvällarna på kåren nånsin och definitivt den bästa tomtevakan sen jag började plugga! Vid 12 slängde jag dock in handduken och åkte hem med Emma, mitt knä kärvade utan knäskydd och tröttheten var stark då jag i princip inte sov ngt natten innan pga blåsten utanför fönstret. 

Idag är jag glad och mår bra! :) dock är jag grymt asocial så jag spenderar dagen ensam med en maaaassa bokläsning och njuter av att det är lördag, att uppsatsen flytet på och åt dagen igår med allt vad det innebar!

PUSS 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0