Jag bakar brownies och röker på

Hade Rasmus hos mig hela eftermiddagen och kvällen medan jag transkriberade. Musikhjälpen i bakgrunden, han som powernapade, en helgrillad kyckling i ugnen och lugnet! Perfekt kväll i mina ögon :) Avslutades med Paradise Hotel och sen en bok i varsin ände av lägenheten och sovsällskap. Jag har det alldeles för bra just nu!  Vi somnade som två klubbade sälar vid 1-tiden. Jag sov förbannat gott, godare än på flera dagar och sov mer eller mindre ostört i 11 timmar, förbannat skönt. 
 
Vi har haft en långsam dag med frukost och prat. Min huvudvärk försvann efter en dusch. Maten är i magen, jag är enam och jag försöker tagga till inför en sista kväll på kåren för den här terminen, och jag är faktiskt lite taggad :) Det är fina människor som ska vara där och dessutom två nya pedsexare i Disa och Sara, så bra! Så ikväll är jag på kåren: kramas, dansar och njuter av fina människors sällskap och ler och skrattar :)   Torsdag-söndag nu kommer jag och Rasmus mer eller mindre låsa in oss och skriva klart våran b-uppsats. Sista rycket och det här kommer bli bra, det löser sig :)
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0