He's making a list checking it twice

Gårdagen var alldeles perfekt! En lugn dag och sen kom Robert och julmyste :) han hade gjort egen julskinka så det blev skinkmacka och gröt :) så gott! Vi flummade framför Postkodmiljonären åt surdegsbröd och sen framför "På spåret" åt Gunnarsmamma.. Flumoverload och det var precis vad jag behövde, få skratta skiten ur mig med fina Robert! Vi såg sen "Ett päron till farsa firar jul" och "A christmas Carol" :) och jag fick årets första julklapp, så sjukt oväntat och även om jag hatar att få presenter av människor och att han vet om det så blev jag en aning rörd och fick mig ett gott skratt, nu har jag också en uggla! Haha! Undrar vad han ska heta bara :) finaste Robert <3 

Idag är jag en aning trött och nyvaken, om en stund tar jag bussen till stan och går på den tidigaste bion i mannaminne. The Hobbit ska ses med kära Rasmus och sen ska vi ha en "storebror-lillasyster"- dag. :) hela dagen med bio, mat och en massa film och sen sover han här så att vi både kan somna och få en god natts sömn! De senaste gångerna vi har setts har det varit en massa uppsats, därför ska vi göra allting annat än att tänka på den idag och det blir toppen :) nu blir det frukost! 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0