Ett gott nytt jul

Trots att jag inte somnade förrän 3 på julaftonsmorgon så hade jag den bästa julen igår i mannaminne! Ren och skär glädje hela dagen trots att jag inte fick måmås potatisgratäng som jag längtat efter hela hösten..  

Jag åt julfrukost hos pappa, så mysigt! Vi pratade i 2 timmar om allt och ingenting och pappa är den enda i min släkt som har stenkoll på vad jag pluggar och vad som händer i skolvärlden, så himla skönt! Efter att fått tillbaka min tomte som jag saknat så åkte jag hem till mamma igen och vilade. Vi åkte till moster och kollade Kalle, åt mat och spelade julklappsspelet vilket blev en hit och ledde till extremt många skratt ;) jag fick B.la toapapper vilket gjorde att jag brast ut i skratt!Julklapparna öppnades och alla blev nöjda och jag är tacksam för mina släktingar så in i fan, särskilt pappa och måmå! Olle var världens roligaste tomte i sin luva, prisa gudarna för att han finns i våra liv :) Vi fikade och sen åkte mammas farbror och sambo hem som firat jul för första gången med oss vilket var mysigt! Och sen åkte måmå och måfa också, måfas gikt var sämst igår, och han börjar se så gammal ut.. Lilla måfa <3  väl hemma somnade jag för första gången på länge men väcktes kort efter av mammas snarkningar, irriterad tog jag mitt pick och pack och la mig i soffan bredvid akvariepumpen och somnade om fort tack och lov! 

Sovit 10 timmar och har börjat dagen på bästa sätt, sms är bra!  Nu ska jag in i duschen, vid halv 2 åker vi till moster för att umgås och käka rester. Jag älskar att vi träffas så mycket nu och umgås, julen <3 

PUSS 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0