Ett år går så fort

Jag kom att tänka på nyss att det är 1 år sen jag var i Kalmar och firade juldagen med Carro, Johanna, Simon, Joakim och Carro och Simons vänner! Sjukt att tiden går så fort.. En kväll mer alkohol, dans, sjukt många sms, blåmärken på toaletten, migrän och en snäll vän som körde hem oss till Carro :) tiden går fort när man har roligt och det händer saker!

Det är skönt att inte gå ut i år, min gamla skada i nacken för sig påmind då jag sovit konstigt, åkt tåg och kört bil. Min moster masserade den idag så hoppas det släpper även om det gör ont nu efteråt.. Därför blir det sängläge ikväll med film och bokläsning! Men jag klagar inte, det är skönt att ha en lugn kväll efter en lång dag igår och sidan Dreamfilm är ett bra sällskap :) saknar Robert, Rasmus och Emma lite idag idag! 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0