Den är klar!

Jag hade Rasmus mössa på mig hela natten och skrev och skrev och skrev. Vid kl 6 kastade vi in handduken och sov i 6 timmar. Vi har suttit från 12:30 till 22:54 när uppsatsen äntligen skickades in! Vi såg sista filmen, vi skrev, vi fixade med all text och layout och allting och äntligen är huvuddelen av det över!! Vi kommer få redigera den innan vi går upp för opponering men det får alla. Men känslan i att äntligen ha lämnat in den och veta att man slipper den ett tag, fy fan så jävla skönt :)  
Jag är otroligt stolt över oss och jag hade aldrig, och då menar jag verkligen aldrig, kunnat göra det här och få saker och ting färdigt utan Rasmis (ja Rasmis): min ständiga klippa, bästa vän och min kära medskribent. Bästa sällskapet, bästa puscharn när det känns motigt och bästa bollplanket som kan vara konstruktiv i språket och det är bland det bästa! 
 
Vi har nu sett Gejmtajm och BRIS och nu 4 dygn senare går han hem: 4 middagar, 4 frukostar, 4 dagar med sovsällskap och flum, gnällande, skrivande och en förbannat massa petningar och klappande. Den människan alltså, vissa tillfällen under de här dygnen så sprack mitt hjärta lite, han är verkligen min bästa vän och jag älskar honom från djupet av mitt hjärta för att han är som han är och för att han har sett mig i alla skick man någonsin kan se en människa! 
 
Nu är jag tröttare än på alldeles för länge både mentalt och fysiskt, på 4 dygn har jag sovit lite drygt 30 timmar och skrivit satan och det känns kan jag säga. Nu ska jag ställa mig i en efterlängtad dusch, gråta lite av trötthet, lättnad, glädje och för att jag faktiskt börjar längta till jag åker till Växjö över julen och träffa min mamma. Sen tänker jag läsa en stund i en bra bok innan jag förhoppningsvis somnar väldigt gott trots att jag är ensam och utan att ställa något alarm!
 
GODNATT från Dalviks just nu tröttaste tjej. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0