And you're gonna hear me roar

Så sjukt jäkla irriterande att jag inte somnar på nätterna.. mitt huvud går på högvarv med tankar om jul, uppsats, opponering, sista hemtentan, veckans mat, nyår, födelsedag och människor i min värld. Varför kan man inte bara få en avstängningsknapp?   Somnade först vid strax efter 3 imorse, då hade jag legat i sängen alldeles för länge  och vridit och vänt mig.. 
 
Idag är det hemtenta som gäller att skrivas klart så jag är helt klar innan jul sen, att skriva hemtenta om arbetarrörelsen och hur den påverkat lokalt i Jönköping och dess omnejd är ingen hit alls kan jag tala om. usch!. Vi ska försöka revidera uppsatsen innan vi åker till var sitt ställe också men annars så är jag done fram till 2 veckan i januari och den känslan, är magisk 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0