We take a minute then we laugh if off

Jag sover så otroligt bra just nu, somnar innan klockan är 22 vilket är magiskt! Idag tillåter jag mig dock att vara uppe en stund till då jag är ledig imorgon, skönt! Slutade vid 13 på jobbet idag, då blev det lunch och tårta då Markus gjorde sin sista praktikdag idag. Han blir dock kvar som timvikarie, kul för honom och trevligt sällskap om det hinns innan jag återvänder till HLK. :)  Har hunnit både städa och tvätta idag efter jobbet samt handla. Kycklingsallad med pasta till middag och en gnutta sol på uteplatsen. Effektiv dag och det gillar jag! 
 
Nu ikväll har jag sett en massa på Skilda världar och jag kollar fortfarande, varvar ner innan sömnen kommer. Imorgon sover jag ut och sen fixar jag med skylten inför insparken hemma hos Emma tillsammans med ett par fina människor. Toppen!  Är galet taggad på inspark nu och på en massa andra saker :) Älskar agusti!  Är fruktansvärt glad över mänga saker och det är underbart!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0