Speak louder than the words before you

Trevlig 1,5 timme i källarn med skratt, prat och rostade mackor! Idag har jobbat 8 timmaroch sen direkt till HLK för fix med faddergruppen, det blir bra det också i slutändan. Det sista fixas imorgon av mig och Emma och på söndag tränar vi intåget, toppen! Att befinna sig på HLK för första gången på över 2 månader var konstigt men fantastiskt skönt, saknar mitt 3:e hem riktigt mkt faktiskt. Lättnaden som spred sig när man gick in genom dörren!! Snart sitter jag där i en sal igen efter en fantastisk Inspark och dricker i mig kunskap, skratt och gör det tillsammans med ett gött gäng kurskamrater, fan vad jag älskar att plugga :)
Rasmus kon förbi och sa hej en halvtimme ikväll och nu är jag riktigt trött.

Imorgon jobbar jag min sista dag på jobbet, känns väldigt vemodigt. Men allt har ett slut och det även sommaren. Efter jobbet imorgon så beger jag mig till Ikea och införskaffar ett lakan. Sen spenderar jag kvällen med Emma och fixar det sista med insparken, tvättar och kollar på Despicable me 2 igen, fint det!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0