sommarnatt

Vad är det för fel på mig? Jag har väldigt få lediga dagar kvar innan 1.5 veckas inspark drar igång den 20 Augusti och vad gör jag? Joo jag har lovat bort denna veckans enda lediga dag till att fixa med skylten till insparken. Jag måste lära mig vara ensam, så är det bara och njuta av den lediga tiden jag har och ta det lugnt. Men ngn måste göra ngt för att gruppen ska fungera och de är inte alla som vill eller kan. Därför får man offra sig trots att jag borde lära mig säga nej, låta andra sköta saker och stå sitt kast. Tur att jag både älskar att plugga och ha inspark samt mitt jobb :) Det rycker lite i plugg- och kårennerven nu, tur att det är dax snart! Behöver träffa lite pedagoger känner jag på heltid igen. Tobias fyller för tillfället den platsen på jobbet och det är fruktansvärt roligt att ha honom att bolla tankar om HLK, inspark och kurserna med. Guldvärt! 
 
Jobbade igår och sen drog jag ner i källaren och åt middag med Robert. När man jobbar olika tider och olika mkt så får man passa på att ses och prata av sig en aning :)  Idag har jag jobbat igen och skrattat med Tobias och praktikanten Markus, trevlans! Markus gör sin sista dag imorgon innan han blir timvikarie, känns lite tråkigt att inte veta om vi jobbar samtidigt mer. 
 
Kvällen idag blir iaf väldigt lugn då jag jobbar 07:45-13.15 imorgon. Sen är jag ledig på torsda Göttans bananer! :) Får se vad som händer imorgonkväll, ev ska jag hänga med Simon. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0