När vardagen blir rutin igen

Jag hann äta lite mat efter promenaden innan ett sms rullade in: "Är du ledig ikväll? Vill du leka? " Sen när vill jag inte leka? :p  Därför spenderades kvällen med Rasmus med skratt, prat, en sen middag, True Blood och Felix recenserar. Det är konstigt hur fort man kan återgå till gamla vanor och hur självklart saker och ting sker. Så bra! :)  
Jag somnade gott vid strax efter 1 igår. Idag ska jag inte göra ngt särskilt alls, ska försöka läsa lite är tanken. Jag tar tillvara på min ledighet på bästa sätt och imorgon är det tillbaka till jobbet ett par timmar. Jobbar onsdag-fredag nu innan sommarschemat är slut. På lördag är det fadderkick-off, soooom jag längtar. pedagoger <3 
 
Nehe, lite frukost kanske? 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0