Men jag glömmer aldrig bort vad du gjort

Väldigt lugn kväll på jobbet igår, avslutade kvällen med en kopp te och Big Bang Theory på tv. fint! 
Idag har jag jobbat 07:30-15.00. Det är så otroligt lugnt på jobbet i helgen så det är inte klokt!  Jobbar 07:30.21.00 imorgon och sen blev jag plötsligt ledig på måndag då det inte finns tillräckligt att göra. Skönt med lite extra ledigt innan inspark och sådär :) 
Imorgon kommer saknade Rasmus äntligen till Jönköping, trots att vi fuskat lite i sommar vilket inte var planerat så har sommaren varit ganska lång utan honom. Men imorgon kommer han hem och efter jobbet så hänger jag med honom! För att jag kan och för att han vill :)  
 
Kvällen idag blir lugn, är lagom seg trots lugn dag. Skönt att vara trött, hoppas jag är det när jag ska sova också!  Nu blir det en dusch. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0