Let's be alone together

13.5 timmes sömn fick jag inatt, somnade som en sten vid strax efter halv 11. Då orkade jag inte mer, inte så konstigt med tanke på att jag är van att somna tidigt. Trots så pass mkt sömn är jag trött redan nu, har klippt en massa nummerlappar till insparken idag och dessutom så träffades vi ett par stycken och pratade om skylten, flaggan och intåget i aulan. Vi är galet taggade allihopa :) Ramsor är på G och vårat lagnamn på skylten blev grymt bra!  Snart är det dax, sjukt att sommaren har gått så fort nu det senaste :)  
Den 20:e kör vi och det ska bli den bästa insparken, helt klart! Fadderkick-off på lördag nästa vecka, galet taggad och jag ska ta och bli full för första gången på jag vet inte när, det är jag värd efter denna jobbsommaren och efter vårens plugg och annat. 
 
Har fått i mig lite knäckemacka och en kopp te, ska snart ta och försöka varva ner. Imorgon börjar jobbhelgen och det blir kul :) Gillar att jobba helg! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0