Jag vill inte ha en annan värld

Vid 14 igår efter en runda på stan med moster och mamma så mötte jag upp en väldigt saknad Rasmus vid tåget! Den lugnande känslan det gav, magiskt :)  Vi käkade sen en kebabtallrik innan vi chillade hemma en stund och katschade upp. Vi tog sen bilen till Gemla och kollade mitt gamla hus och så vidare innan vi träffade Johanna, hennes släktingar och Alexander. Att träffa Alexander igen var underbart, jag hade hunnit glömma hur lätt det är att umgås med honom och vilken naturlig person han är :) grymt!  
10 personer hängde sen fram till halv 12 och hade trevligt med grillning, musik, skratt och lekar innan vi drog till stan en vända, hängde lite på Sports innan jag och Rasmus blev alldeles för trötta. Drog hem och snackade och fick lite tid för oss själva!  Vid 3 spårade allting ut och vi kunde inte sluta gnälla eller skratta så då kastade vi in handduken och gick och la oss. Jag somnade dock inte förrän vid 4 då det var alldeles för varmt i mammas lägenhet. 
 
Halv 9 idag var vi uppe. Rasmus, mamma och Olle åt frukost men jag kunde inte. Trots att jag var nykter hela kvällen igår då jag körde så mådde jag illa imorse och kunde inte riktigt äta. Vid strax innan 10 lämnade jag av honom vid tåget och vid halv 11 tog jag bussen hem till Jönköping. Välbehövliga timmar med gamla vänner och Rasmus. Min ständiga klippa som ställer upp när det behövs, tack och lov för det! 
 
Jag hängde med Emma en stund i solen när jag kom hem och nu ska jag snart laga lite mat. Sen spenderar jag resten av kvällen i soffan, skönt! Har en ny 6 dagars vecka framför mig nu, ta en dag i taget så går det som smort. Har 10 dagar kvar denna sommaren att jobba, det har gått så satans snabbt.  Snart inspark och ny termin i skolan, det blir awesome! :)   kommer sakna jobbet en smula dock. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0