It's always a good time

Jobbet gick bra hela helgen, det gick snabbt och smidigt! Efter jobbet igår så åkte jag hem och duschade och sen umgicks jag med favoriten :) ÄNTLIGEN är storebror hemma! Som jag längtat :) så himla skönt att han är här igen. Att se honom sitta i min soffa igen, le, skratta tills han dog och dra skämt. Magiskt :) Leendet gick från öra till öra på mig och känslan av lugn spred sig i hela kroppen, helt fantastiskt! Vissa människor gör en bara så otroligt lugn och glad :)  Känslan!   Vi åt fajitas (såkart), han babblade på om det mesta, skrattad tills vi grät åt torktumlare och det ena med det andra, hängde på youtube, sjöng, fick en massa flashbacks och minnen och såg Despicable me 2. Diggar den filmen!  Sen blev jag ensam vid 12, båda var dödströtta eftter att vi båda haft en lång dag.  
 
Jag sov som en prinsessa inatt i 12 timmar, sen har jag varit ute och gått med Robert i 2 timmar och upptäckt Jönköping på olika ställen, lite småkul :) Utsikten från Stadsparken var fin! Ikväll ska jag ta det lugn och se film :) mysigt!  Jag är ledig fram till onsdageftermiddag och det är väldigt skönt. Bara 3 dagar att jobba denna sommaren, känns en aning vemodigt. 
Idag rullar även jakt på en ny lägenhet igång, se hur det blir med det när skon väl klämmer men planen och tanken finns och har legat och grott ett tag, dax att ta tag i det på riktigt nu! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0