Inspark hela året

Snacka om att humöret var som natt och dag mellan lördagen och gårdagen, sjukt! Träffa gruppen igår gick bra, vi dansade inför tisdag och vi skrev och klippte på faddertröjorna och fick oss ett par goda skratt. Diggar grabbarna :) 
Sen hängde jag med Rasmus, han lagade mat åt mig medans jag pratade med Simon i telefon. Himla bra! Vi såg sen två filmer som bakgrundsbrus medans vi pratade fadderkickoff, inspark och annat ditt och datt. Grymt! :) 
Jag var uppe längre än på länge, halv 4 släckte jag äntligen lampan efter lite youtube och Håkan Nessers bok. Topp! Inatt har jag drömt heeela natten om insparken, ngn som är taggad? Neeedå, inte alls ;) Imorgon kör vi och jag är grymt taggad! Imorgon blir jag spöke för en stund och gör en cool dans, och sen blir jag fadder i 1.5 vecka till nya nollor med grymma brudar och fantastiska killar som kollegor i faddergrupen, :) Toppen!  Jag blir Sara i 1.5 vecka, det är kanske inte lika kul men det är så det är. haha!  Jag är galet taggad inför att vara fadder igen och vi är ett gött gäng faddrar och pedsexare i år så det kommer bli grymt :) Det tar mkt tid och energi och är mastrodont långa dagar med alldeles för mkt människor runt omkring sig, men det är SÅ jävlar vårt!
 
Idag ska jag vara ensam, njuta av tystnaden, kolla Disney, äta matlåda från igår och bara andas och samla energi inför veckan som kommer :) GUD vad jag behöver det!  
 
IMORGON KÖR VI INSPARK HELA ÅRET! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0