Desto snabbare kommer jag att blomma

Vi hade 3 dagar innan han åkte och nu har vi haft 3 dagar när han kommit hem, inte lika många timmar men ändå. Himla fantastiskt! Han lagar mat och jag diskar, ler och göds upp igen efter 9 veckor. Igår gjorde han köttbullar och potatismos till mig, jag som haft såna oerhörda cravings efter hans mos. Fina grejer! Rasmus kan han, återställer ordningen :) både var trötta igår och gnällde om en det ena än det andra, och blev pensionärer. Vi är som ett gift par som bott ihop i 25 år ibland med våra naturliga platser och rutiner. Ibland är vi lite för bekväma med varandra dock.. Å andra sidan bor han ju typ hos mig för han är där så ofta. Men jag gillart!

Jag är galet glad idag och taggad på höst, Inspark, skola, mörker, film, filt, te och ljus. Älskar hösten :) får massor av energi då. Idag var jag dessutom tillbaka på jobbet och där har jag haft en bra kväll med bra samtal. Toppen! Innan sängdax nu så ska jag ner i källaren och hälsa på Robert, Henke och Pohl :) inte träffat Pohl på hela sommaren, skandal! känner mig måttligt snygg efter jobbet... Sen ska jag sova gott inför morgondagens jobb och sen fix med faddergruppen!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0