Alla vill vara någonting för någon

Jag jobbar och sliter och det rullar på. Jag var på halvdåligt humör igår kväll och hade ont i knät men det löste sig sen med båda sakerna. Såg Hp 7 del 2 igår kväll, längesen! Somnade otroligt gott vid 12 igår och har sovit 10.5 timme inatt, det behövde jag. Trots det vaknade jag med huvudvärk idag, mindre kul.  Jobbar kvällen idag, 13-21 och det blir bra! Gillar kvällar :)  
Imorgoneftermiddag åker jag till Växjö över helgen, träffa mamma och sen på lördag träffar jag en massa gamla vänner. Jag får min bästa vän med mig och det gör mig fruktansvärt glad. :) Träffa honom för första gången på alldeles för länge och lugna mina nerver på ett sätt som bara han kan. Awesome!  
Är en aning nervös inför den kvällen, hur allt kommer bli med alla och vad man ska prata om.. men det löser sig det också.   Samtidigt som jag är otroligt taggad att visa dem vilken glad, avslappnad och positiv person jag har blivit sen jag flyttade till Jönköping :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0