Vinderna viskar jag hör hur dem kallar mitt namn

Drog in till skolan en snabbis igår och hämtade min tenta, godkänd med god marginal vilket känns fantastiskt bra! Fock känner jag oerhörd empati för de som inte klarade den, det är alltid jobbigt att ha en tenta efter sig och särskilt i den är kursen kan jag känna när vi har tillräckligt många salstentor ändå..  Jag är glad att jag fixade den iaf! :)  Vid 18 drog jag hem till Emma för sällskap och dricka lite och sen sällskapade vi Linus, Henke, Robert, Rasmus och Pohl efter att de varit på sittning.  Kåren intogs sen med en del drinkar, fina människor, samtal och dans. Min brors bror var ju lagom glad i hågen igår, haha jisses! :p  
Upptäckte igår också att ibland blir även jag ett påshuvud på kåren, som tycker att det är kul att jävlas lite med människor ibland och se hur de reagerar i vissa situationer.. jag vet att det inte är snällt men ibland måste man få vara lite ond när man annars är alldeles för snäll. Och kan man muntra upp ngn annan samtidigt som ett resultat av det så är det bra på ngt sätt ändå. 
 
Min kära Pontare kom hela 2 ggr igår, magiskt! Jag fullkomligt stengillar att jag har startat en revolution xD Att en person började med 5 6 7 8 som har utvecklats till att lite drygt 8 pers gör precis likadant, magiskt! :) 
Vid halv 1 tog jag, Robert, Rasmus och Emma bussen hem, jag följde sen med Robert hem och höll honom sällskap medans han åt, och pratade om saker och ting. Ett bra avslut! 
 
Vid 3 drog jag hem och skulle sova, vilket givetvis inte gick. Hade en typisk natt efter kåren: sova, vakna, sova, vakna.  Idag blir det plugg en stund och sen blir det teater ikväll som skolan bjuder på, "Maria Stuart" om skottlands drottning på 1500-talet. Kan bli intressant. :) Emma i ena handen och Robert i den andra, vad kan gå fel?   Sen ska vi klämma in mat också innan dess, undrar vad det kan bjudas på idag.. ? 
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0